Welkom in Australië - Reisverslag uit Undera, Australië van Iris Visscher - WaarBenJij.nu Welkom in Australië - Reisverslag uit Undera, Australië van Iris Visscher - WaarBenJij.nu

Welkom in Australië

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

03 September 2017 | Australië, Undera

Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste reisverslag! Hoe was de reis? Tja, ik kan er niet anders van maken dat het een lange zit was. Gelukkig is alles goed verlopen en was ik vrijdagavond om 19:15, lokale tijd, in Melbourne. Mijn eerste indruk: koud en donker. Het is hier momenteel nog winter wat betekent dat het 's nachts rond het vriespunt is en overdag een graad of 15. Ik moet eraan wennen dat het vroeg donker is. In Nederland zien we ook al dat de dagen korter worden, maar hier is het gewoon pikkedonker om 19hr!

De tijd gaat snel en morgen begint mijn stage. Spannend? JA! Maar het zou ook gek zijn als het niet zo was.

Ik hou jullie op de hoogte! Tot later :)

  • 03 September 2017 - 06:06

    Gerda:

    Heel veel succes bijbjeveerste stage dag . En je gaat de goede kant op met betreft het donker worden . Want de zomer komt er aan Gr A en G

  • 03 September 2017 - 17:59

    Papa En Mama:

    Die lange zit wist je van tevoren, dat moet je maar snel vergeten. Vroeg donker, ja ff wennen natuurlijk.
    Heel veel succes morgen op je nieuwe stage plek. Ook dat zal ff wennen zijn, maar gaat zeker lukken!!
    Liefs vanuit Westdorp.

  • 03 September 2017 - 18:57

    Marjolein:

    Fijn dat alles goed is gegaan!
    Even wennen inderdaad maar dat kan jij!
    Succes morgen en heel plezier ook :)

    Lekker genieten, dikke kus (L)

  • 03 September 2017 - 19:15

    Jenneke:

    Hey Iris, we hadden al wat gehoord over je reis. Gelukkig ben je goed aangekomen.
    Wel vreemd hoor aan de andere kant van de wereld te zitten :)
    Heel veel succes op je stage ! Tot later!

    groet'n uut wapse

  • 03 September 2017 - 20:47

    H. En D.:

    Lieve Iris,
    Het is in Westdorp nu 20.30 uur en het schemert, vandaag een mooie zomerse dag. Voor jou is het even wennen de kou. Morgen een spannende dag. Heel veel succes, houd je hoofd koel. Je hebt voor hetere vuren gestaan. Wees overtuigd van jezelf! Liefs van ons beiden.

    p.s. nog last van de jet lag

  • 03 September 2017 - 22:12

    Marije :

    Hey Iris,

    Wat een lange reis en een gek idee dat je nu aan de andere kant vd wereld zit.... Fijn dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat je je draai zult kunnen vinden in Australië en ik wens je heel veel succes met je stage! Ik ben benieuwd naar je verslagen en ik zal je blijven volgen ;-)

    Liefs vanuit Eexterveen

  • 04 September 2017 - 10:19

    Jan Hoogendoorn:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Een leerzame en boeiende stage gewenst. Geniet ook van het mooie land! We kijken uit naar je volgende verslag.

  • 05 September 2017 - 18:02

    Lucie:

    Hey hoe gaat het nu?
    Leuke stage?
    Ik heb vandaag Texas gelongeerd. Hij was nogal jolig.
    Groetjes lucie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hoi, Welkom bij mijn online reisdagboek! Nog even en dan is het zover, dan begint mijn reis naar Australië! Spannend? Jazeker! Op 31 augustus aanstaande vlieg naar Melbourne. Op deze manier wil ik jullie allemaal op de hoogte houden mijn avonturen! :)

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 7375

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 24 Februari 2018

Stage Australië

Landen bezocht: