Week 8 - Reisverslag uit Undera, Australië van Iris Visscher - WaarBenJij.nu Week 8 - Reisverslag uit Undera, Australië van Iris Visscher - WaarBenJij.nu

Week 8

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Oktober 2017 | Australië, Undera

Heyhoi,

Met mij gaat alles goed, vandaag zijn de hechtingen uit m’n been verwijderd. Dit betekent helaas nog niet dat ik alles weer kan.. Ik moest in elk geval deze week nog rustig aan doen, de wond is dicht maar daarmee is ook alles gezegd. Na 3 dokters had ik eindelijk een idee dat ik een goede dokter had. Maar ik hoop dat ik hem voorlopig niet weer te zien. Ik spendeer m’n tijd liever aan andere dingen!

Afgelopen week is mijn laatste project van start gegaan. Op stage zijn ze erg behulpzaam, waardoor ik alles af heb gekregen. De eerste metingen zijn reeds uitgevoerd. In verband met m’n been heb ik de metingen wel uit moeten spreiden over twee dagen (vrijdag en zaterdag). Maar ik ben erg blij dat ik weer op schema ben.

Op zondag ben ik naar Echuca geweest, op de grens Victoria en New South Wales. Hier is de oudste binnenhaven van Australië gevestigd. Het was prachtig weer, 28°C en zon! Na een tour over de Murray River met een stoomboot, lunch en wat winkels, heb ik nog aardbeien geplukt bij de Strawberry Farm. Wat waren ze lekker en GROOT en zoveel!!! Je kon zoveel eten als je wilde, dat heb ik zeker gedaan. Natuurlijk had je de mogelijkheid om wat mee te nemen naar huis. Na thuiskomst was de misselijkheid wat gezakt en hebben we er met z’n allen nog van genoten. Nu ga ik lekker terug naar de houtkachel, vandaag was regenachtig en koud! Over extreme weersomstandigheden gesproken… Tot de volgende keer!

  • 30 Oktober 2017 - 10:35

    Jenneke:

    Hey Iris,
    We hopen voor je dat het been gauw helemaal geneest! Fijn dat je het naar de zin hebt op je stage plek en dat hen behulpzaam zijn. Daar mag je heel gelukkig mee zijn.
    Hier is het zowaar even droog en schijnt de zon heel voorzichtig, maar de kachel staat ook hier lekker aan. Geniet van je tijd daar! Een ervaring die niemand je ooit af kan pakken!
    Groet'n uut Wapse

  • 30 Oktober 2017 - 11:02

    Gerda:

    Hier het weekeinde storm achtig . Nu heerlijk zonnetje . Maar wel fijn dat je weer op schema zit met je studie . Jammer dat je nu niet meer fietsen kunt voorlopig . Maar hopen dat het snel opknapt met je been . Groetjes aan allemaal Gerda en Arend

  • 30 Oktober 2017 - 16:13

    Marjolein:

    Iris!!

    Jeetje ik schrik me wild! Had even niet meegekregen dat je gebeten was door een hond!
    Wat ontzettend vervelend en dat komt zeker niet goed uit...
    Gelukkig zijn je metingen met wat hulp toch gelukt! En de tripjes komen wel weer :)

    Doe maar rustig aan (L)

    Wat een weeromstandigheden inderdaad!
    Hier in Nederland waait het hard en heel wisselvallig, zou wel willen ruilen!!!

    Dikke kus en doe voorzichtig (L)

  • 30 Oktober 2017 - 18:41

    Papa En Mama:

    Hallo Iris,
    het komt vast goed met je been, als je maar geduld hebt, maar ja, dat is moeilijk voor jou.
    Leuk dat je toch nog weer een tripje hebt kunnen maken en dat de stage goed verloopt, want daarvoor ben je daar uiteindelijk.
    xxx papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Hoi, Welkom bij mijn online reisdagboek! Nog even en dan is het zover, dan begint mijn reis naar Australië! Spannend? Jazeker! Op 31 augustus aanstaande vlieg naar Melbourne. Op deze manier wil ik jullie allemaal op de hoogte houden mijn avonturen! :)

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7391

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 24 Februari 2018

Stage Australië

Landen bezocht: